Login:
Hasło:
Komentarze, opisy, wypowiedzi, bluzgi i obelgi na Twój temat
wojtuslenken
średnia 7.54 (13 głosów)
737 odwiedzin profilu

wojtuslenken

to Twój nick:
Oceń: 12345
Komentarze, opisy, wypowiedzi, bluzgi i obelgi na Twój temat
https://www.youtube.
28 maja 2018  
wojtuslenken to

https://www.youtube.com/channel/UCpHpa8VxPWhmgqYb6fr0-cw fajny kanau, polecam, pjoter fronczeski. wbijajcie, lapkujcie, subujcie, pozdro600

https://www.youtube.
28 maja 2018  
wojtuslenken to

https://www.youtube.com/channel/UCpHpa8VxPWhmgqYb6fr0-cw fajny kanau, polecam, pjoter fronczeski. wbijajcie, lapkujcie, subujcie, pozdro600

BUM BUM
3 marca 2015  
wojtuslenken to

Osoba z ktora naprawde milo sra sie do ryjuw, naprawde. Swietny gosc. Polecam Michail Bialkov :)

BUM BUM
3 marca 2015  
wojtuslenken to

Osoba z ktora naprawde milo sra sie do ryjuw, naprawde. Swietny gosc. Polecam Michail Bialkov :)

BUM BUM
3 marca 2015  
wojtuslenken to
Osoba z ktora naprawde milo sra sie do ryjuw, naprawde. Swietny gosc. Polecam Michail Bialkov :)
BUM BUM
3 marca 2015  
wojtuslenken to Osoba z ktora naprawde milo sra sie do ryjuw, naprawde. Swietny gosc. Polecam Michail Bialkov :)
BUM BUM
3 marca 2015  
wojtuslenken to Osoba z ktora naprawde milo sra sie do ryjuw, naprawde. Swietny gosc. Polecam Michail Bialkov :)
foxconn
31 stycznia 2014  
wojtuslenken to hahor
PROSZEK OMO
31 stycznia 2014  
wojtuslenken to rozrzutnik gnoju
PROSZEK OMO
31 stycznia 2014  
wojtuslenken to rozrzutnik gnoju
PROSZEK OMO
31 stycznia 2014  
wojtuslenken to rozrzutnik gnoju
PROSZEK OMO
31 stycznia 2014  
wojtuslenken to rozrzutnik gnoju
PROSZEK OMO
31 stycznia 2014  
wojtuslenken to rozrzutnik gnoju
PROSZEK OMO
31 stycznia 2014  
wojtuslenken to rozrzutnik gnoju
PROSZEK OMO
31 stycznia 2014  
wojtuslenken to rozrzutnik gnoju
pinkusia4
25 stycznia 2009  
wojtuslenken to super chłopak ;* LoVve ;*
judasz
30 września 2008  
wojtuslenken to kocham cie w oczy
kOcHanie
24 września 2008  
wojtuslenken to waRiat ;D
Zbynio
8 września 2008  
wojtuslenken to bierny gej xd
wojtuslenken
21 sierpnia 2008  
wojtuslenken to twoja dupcia;D a kto ty??
Twoja Dupcia
11 lipca 2008  
wojtuslenken to Cudne ciacho inni kolesie podług niego to okruszki.Cud.miód i orzeszki
karolcia
3 września 2007  
wojtuslenken to zaje...fajny kolega, zawsze usmiechniety i wesoly.
amandziaaa
11 lipca 2007  
wojtuslenken to spoko kolega czasem wkurza ale tylko czasem :)
AliNcia
30 czerwca 2007  
wojtuslenken to Supcio kolega...:))...:P
kasia
5 czerwca 2007  
wojtuslenken to jest spoko bratem i dobrze sie z nim pije...
madzia
5 czerwca 2007  
wojtuslenken to to pleyboy...spoko ziomal do picia.... pozdro ziom
MiSia ;)
4 czerwca 2007  
wojtuslenken to moja dupa XD nie no joke;D spoko facet ;o xD
Kinga ;*~
2 czerwca 2007  
wojtuslenken to Dupek :Pp Zart ( : Kolega ktory truje mi dupe haah ;D Jest Looz nO chybA ze sie najebie to niE darady z nim wytrzymac ;) Uwazam ze jest hmm... Wiedza ci co powinni :pp =*
Yankes
2 czerwca 2007  
wojtuslenken to Noob:D ale pozdro
Ta strona została odwiedzona 737 razy.
rejestracja: 2 czerwca 2007 ^
Kontakt